Запознайте се с Canvas – новият хит в мобилната реклама
Интересна както за рекламодатели, така и за потребители, тази иновация създава уникално потребителско преживяване
Ето, че Facebook отново ни изненада, въвеждайки поредната си иновация. Canvas (платна, б.р.) е най-актуалното нововъведение на социалната мрежа, свързано с рекламата.
Това е едно напълно ново преживяне във Facebook чрез потапяне в мобилната реклама, което се зарежда почти мигновено. То помага на бизнеса да разкаже истории и представи продукти по неповторим начин и вече е на разположение на рекламодателите.
Нововъведението помага на рекламодателите да постигат разнообразни цели, предоставяйки на фирмите напълно приспособимо дигитално пространство, в което да създадат и разкажат мултимедийни истории.
Самите разработчици го наричат „по-добър начин да разкажете за вашата марка и да промотирате продуктите си в света на мобилните устройства”.
Платната се отварят чрез Facebook рекламите в новинарския поток, разкривайки преживяване на цял екран, където рекламодателите могат да използват комбинация от видео, статични изображения, текст и бутони за действие за изграждане на неповторими преживявания, свързани с марки и продукти, на вашето мобилно устройство.
В рамките на едно платно, потребителите се наслаждават на лесното придвижване през дигитални истории. Те могат да се спуснат през въртележка от изображения, която се накланя, за да видите панорамни снимки или пък увеличава, за да ги разгледате в детайли.
Преживяването, създадено от платната, е наистина уникално – то ви дава възможност да се потопите в тази изцяло нова дигитална реалност, която не може да ви осигури нито един мобилен сайт.
Canvas използват същата технология, чрез която снимките и клиповете се зареждат по-бързо във Facebook. Самите платна се зареждат 10 пъти по-бързо от стандартните мобилни страници.
Canvas e предназначен единствено за мобилни устройства и работи както под Android, така и под iOS. Рекламодателите с достъп до Power Editor модат да започнат да създават платна още сега.