Застраховането е по-достъпно и разбираемо: „Дженерали“ пусна новия си сайт
Новост в него е лайф чат платформата, функционалността „Аптечко“ и още
Един от водещите застрахователи в България – „Дженерали Застраховане“ АД пусна новия си уебсайт. Основната цел на застрахователния лидер е създаването на по-добро потребителско преживяване и по-високи резултати за бизнеса. Промяната в дигиталното пространство е в отговор на очакванията на потребителите. „Дженерали Застраховане“ АД не спира да се развива в посока на удобството, бързината, сигурността и лесното управление на онлайн услугите за своите клиенти.
За улеснение на клиентите/потребителите сайтът е разделен на две основни секции – за индивидуални и за бизнес клиенти. Освен изцяло обновения дизайн са добавени допълнителни функционалности, които предлагат интересни и удобни решения. С помощта на онлайн калкулатора за изчисляване на полици Застраховането е лесно и достъпно.
Новост в сайта е и лайф чат платформата, в която потребителите ще получават отговори, професионални и бързи съвети.
За да се улесни достъпа на клиентите до здравни грижи, „Дженерали Застраховане“ предлага бърз достъп и възможност за записване на час в платформата Супердок.
Сайтът предлага и нова функционалност – Аптечко, за да бъде намерена най-близката аптека.
С цел предоставянето на потребителите на бърз и индивидуален подход всеки агент на „Дженерали Застраховане“ АД, има своето специално място в секция „Агенти“, а през Google Maps ще има възможност директно да намерят адреса на всеки офис.