Walt Disney спря да рекламира във Facebook
Компанията се е включила в бойкота срещу социалната мрежа, съобщава WSJ
Walt Disney е поредната компания, която намали разходите си за реклама във Facebook, тъй като социалната мрежа е изправена пред бойкот заради неспособността си да се справи с речта на омразата и противоречивото съдържание.
Това съобщава Wall Street Journal, позовавайки се на хора, запознати с въпроса. Disney се присъединява към други компании, като Starbucks, Unilever, Adidas AG и други, които също изтеглили рекламата си от технологичния гигант.
Времевата рамка за изтеглянето на Disney не е ясна. Някои брандове спряха разходите си за реклами само за юли, но други за по-дълго време. Disney не е публикувала публично съобщение, че намалява рекламата във Facebook.
Според информацията на изданието Disney е спряла рекламата на своята стрийминг видео услуга Disney+ във Facebook, тъй като компанията е обезпокоена от прилаганите политики относно спорно съдържание.
Компанията също е спряла рекламните разходи в Instagram, собственост на Facebook, за поредната си стрийминг услуга, наречена Hulu, се добавя в статията.
„Знаем, че имаме още работа и ще продължим да работим с групи за граждански права ... и други експерти, за да разработим още повече инструменти, технологии и политики за продължаване на тази борба“, заяви представител на Facebook в изявление по имейл.
По-рано този месец организаторите на нарастващия рекламен бойкот във Facebook заявиха, че не са се ангажирали с действия след срещата си с главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг.