Над 1 млн. бири ще се изпият на финала на ЕВРО 2012
49% ръст на консумацията на бира средно на посетител на осемте стадиона в сравнение с предишното европейско първенство през 2008 година
Над 1 млн. бири ще се изпият на стадиона в Киев и във фен зоните по време на финала на ЕВРО 2012 година, прогнозира официалният спонсор на първенството Carlsberg. От компанията отчитат 49% ръст на консумацията на бира средно на посетител на осемте стадиона в сравнение с предишното европейско първенство през 2008 година. Данните показват още, че над 4 млн. фенове са посетили фен зоните на Carlsberg в Полша и Украйна само до момента.
С близо 50% са се увеличили и продажбите на Carlsberg у нас за първите 5 месеца на годината, показва проучване на AC Nielsen. От Карлсберг България очакват през месеца на ЕВРО 2012 ръстът да е още по-сериозен.
ЕВРО 2012 се очаква да е един от най-успешните спонсорски проекти на Карлсберг не само заради ръста на продажбите, но и заради засиления интерес на феновете пред телевизионните екрани. В държави като Германия, Холандия и Франция мачовете между Хърватия – Испания и Ирландия – Италия са събрали по-голяма ТВ аудитория в сравнение с финала на Световното първенство през 2010 година. Мачът между Холандия и Германия пък е привлякъл над 75 млн. зрители от цял свят, кето е рекорд за двубой в груповата фаза.