Facebook разработва умни очила съвместно с Ray-Ban
Кодовото име на проекта е \"Орион\"
~ 1 мин.
През последните няколко години Facebook разработва очила с добавена реалност в своите лаборатории Facebook Reality Labs в Редмънд, щата Вашингтон, но трудности с развитието на проекта накараха компанията да потърси помощ. Сега Facebook се надява партньорството с компанията майка на Ray-Ban Luxottica да доведе до успех и очилата да бъдат готови за потребителите между 2023 и 2025 г., според запознати източници, пише CNBC.
Проектът за очилата носи кодовото име Орион (Orion) и са проектирани да заменят смартфоните, казват източниците.
Проектът за очилата носи кодовото име Орион (Orion) и са проектирани да заменят смартфоните, казват източниците.
Очилата биха позволили на потребителите да се обаждат, да показват информация на потребителите на малък дисплей и да предават на живо за своите приятели и последователи в социалните мрежи.
Facebook също разработва гласов асистент с изкуствен интелект за очилата, съобщи преди това CNBC. В допълнение, компанията експериментира с устройство за позвъняване, което би позволило на потребителите да въвеждат информация чрез сензор за движение. Това устройство е с кодово име Agios.
Facebook също разработва гласов асистент с изкуствен интелект за очилата, съобщи преди това CNBC. В допълнение, компанията експериментира с устройство за позвъняване, което би позволило на потребителите да въвеждат информация чрез сензор за движение. Това устройство е с кодово име Agios.
Компанията има стотици служители в своите офиси в Редмънд, работещи по технология за очила с добавена реалност, но досега Facebook изпитва затруднения с размера на устройството, така че дабъде привлекателно за потребителите, казва пред CNBC човек, който е работил по проекта.