Financial Times достигна 1 милион платени читатели
Оперативната печалба на FT е 25 милиона паунда през 2018 г.
~ 1 мин.
Financial Times (Файненшъл таймс) достигна крайъгълен камък от един милион платени читатели, съобщиха от изданието днес, като приходите и печалбите продължават да се увеличават, след като лондонското бизнес издание бе придобито от Pearson през 2015 г. от японската Nikkei.
FT беше един от първите вестници, въвели paywall (платен абонамент) през 2002 г., начислявайки такси за онлайн читатели -в разрез с безплатните новини в интернет - тенденция, която оспори бизнес модела на печатните медии.
New York Times (Ню Йорк Таймс) последва този пример през 2011 г. след години на дебати и през ноември заяви, че има повече от 3 милиона абонати, платени само за цифрови технологии и повече от 4 милиона абонати, включително с печатното издание.
Дигиталните абонати на FT съставляват повече от три четвърти от оборота. Печатното издание с емблематичната розова хартия продължава да бъде печелившо, твърдят от FT.
През 2007 г. беше създаден модел за измерване на достъпа, който изисква от потребителите да се регистрират и да бъдат таксувани, ако прочетат повече от определен брой статии на месец, преди да преминат към платени тестови периоди като основен модел на заплащане през 2015 г., като читателите получават достъп до повечето съдържание на FT за един месец срещу малка сума.
FT беше един от първите вестници, въвели paywall (платен абонамент) през 2002 г., начислявайки такси за онлайн читатели -в разрез с безплатните новини в интернет - тенденция, която оспори бизнес модела на печатните медии.
New York Times (Ню Йорк Таймс) последва този пример през 2011 г. след години на дебати и през ноември заяви, че има повече от 3 милиона абонати, платени само за цифрови технологии и повече от 4 милиона абонати, включително с печатното издание.
Дигиталните абонати на FT съставляват повече от три четвърти от оборота. Печатното издание с емблематичната розова хартия продължава да бъде печелившо, твърдят от FT.
През 2007 г. беше създаден модел за измерване на достъпа, който изисква от потребителите да се регистрират и да бъдат таксувани, ако прочетат повече от определен брой статии на месец, преди да преминат към платени тестови периоди като основен модел на заплащане през 2015 г., като читателите получават достъп до повечето съдържание на FT за един месец срещу малка сума.
Оперативната печалба на FT е 25 милиона паунда през 2018 г., а оперативните приходи са 383 милиона.
"Доказали сме, че качествената журналистика може да бъде качествен бизнес. Ние също така показахме трайната стойност на независими, авторитетни и надеждни отчети и анализи", заяви в изявление главният изпълнителен директор на FT Джон Ридинг.