Hello Kitty ще завладее и Холивуд
През последните 45 години анимационната котка е генерирала милиарди долари
~ 2 мин.
Hello Kitty (Хелоу Кити), чийто образ вече се появи на пижами, калъфи за моливи, автобуси и всякакви стоки, е на път да украси и големия екран, след като собственикът на марката подписа първата си филмова сделка.
След пет години на обсъждания, японската фирма Sanrio, която управлява анимационното коте, сключи сделка с подразделението на Warner Bros New Line Cinema.
Сюжетът на филма все още не е решен.
"Търсенето на писатели и творчески таланти ще започне незабавно", заяви Sanrio в изявление.
Филмът ще бъде направен от Flynn Picture Company, продуцентска компания зад филмите Rampage and Skyscraper с участието на Дуейн Джонсън-Скалата.
Лентата ще бъде продуцирана от New Line Cinema, подразделение на Warner Bros, направило трилогиите Hobbit и Lord of the Rings.
През последните 45 години анимационната котка е генерирала милиарди долари. Образът й е върху безброй стоки, включително дрехи, играчки и канцеларски материали, насочени предимно към малки деца, но също така напоследък популярни при някои възрастни.
Продуктите на марката Hello Kitty се продават в 130 страни по света.
След пет години на обсъждания, японската фирма Sanrio, която управлява анимационното коте, сключи сделка с подразделението на Warner Bros New Line Cinema.
Сюжетът на филма все още не е решен.
"Търсенето на писатели и творчески таланти ще започне незабавно", заяви Sanrio в изявление.
Филмът ще бъде направен от Flynn Picture Company, продуцентска компания зад филмите Rampage and Skyscraper с участието на Дуейн Джонсън-Скалата.
Лентата ще бъде продуцирана от New Line Cinema, подразделение на Warner Bros, направило трилогиите Hobbit и Lord of the Rings.
През последните 45 години анимационната котка е генерирала милиарди долари. Образът й е върху безброй стоки, включително дрехи, играчки и канцеларски материали, насочени предимно към малки деца, но също така напоследък популярни при някои възрастни.
Продуктите на марката Hello Kitty се продават в 130 страни по света.
С марката Hello Kitty вече има увеселителни паркове и кафенета, а миналата година японска железопътна компания постави образа на котето върху един от своите влакове-стрела.
Въпреки че марката е в характерния японски стил "кауаии", което значи привлекателен, сладък, анимационното коте е идентифицирано като британка, "родена в предградие на Лондон", защото когато е създадена през 70-те години, британската култура е модерна в Япония.
Тя също така има сестра-близначка, Мими.
Sanrio казва, че популярността на Hello Kitty е довела до „сърдечното послание за приятелство“, което брандът предлага на своите фенове.
В изявление от New Line Cinema заявиха, че фирмата е развълнувана от възможността да използва този образ, "надхвърлящ времето", защото "Hello Kitty и нейните приятели са част от нашата обща култура от десетилетия и ние с нетърпение очакваме да проучим къде ще я отведе най-новото й приключение".
Тя също така има сестра-близначка, Мими.
Sanrio казва, че популярността на Hello Kitty е довела до „сърдечното послание за приятелство“, което брандът предлага на своите фенове.
В изявление от New Line Cinema заявиха, че фирмата е развълнувана от възможността да използва този образ, "надхвърлящ времето", защото "Hello Kitty и нейните приятели са част от нашата обща култура от десетилетия и ние с нетърпение очакваме да проучим къде ще я отведе най-новото й приключение".