H&M отчете първи ръст на годишната печалба от 2015 г. насам
Това е постигнато чрез големи инвестиции, а не икономии и съкращения
~ 1 мин.
H&M отчете първи от 2015 г. насам ръст на годишната си печалба. Шведската компания обяви още, че нейният главен изпълнителен директор, който е един от основателите й, ще се оттегли от поста, за да стане председател на Управителния съвет – позиция, досега заемана от неговия баща, пише Reuters. Главен изпълнителен директор на мястото на Карл-Йохан Персон ще стане ветеранът в H&M Хелена Хелмерсън.
Вторият най-голям търговец на дрехи в света е подобрил финансовото си представяне благодарение на големи инвестиции, целящи наваксване с постоянно променящите се тенденции в търговията на дребно. Принос също така има и растежът на нетната печалба на компанията за фискалното й четвърто тримесечие, като е надхвърлила очакванията на анализаторите.
Печалбата на H&M от септември до ноември миналата година е била 507.9 млн. евро, докато за същия период на 2018 г. печалбата е била 409.1 млн. евро. Прогнозите на анализаторите за 2019 г. са били за печалба от 449.6 млн. евро.
За цялата фискална година на шведската верига магазини за облекла печалбата й се е повишила до 1.26 трлн. евро, докато за фискалната 2018 г. е била 1.19 трлн. евро. Основната причина е ръст на продажбите, постигнат чрез големи инвестиции в логистика, дигитализация, нови концепции за магазините и независими брандове, които да отговорят на променящите се навици на купувачите и на по-ожесточената конкуренция.
Вторият най-голям търговец на дрехи в света е подобрил финансовото си представяне благодарение на големи инвестиции, целящи наваксване с постоянно променящите се тенденции в търговията на дребно. Принос също така има и растежът на нетната печалба на компанията за фискалното й четвърто тримесечие, като е надхвърлила очакванията на анализаторите.
Печалбата на H&M от септември до ноември миналата година е била 507.9 млн. евро, докато за същия период на 2018 г. печалбата е била 409.1 млн. евро. Прогнозите на анализаторите за 2019 г. са били за печалба от 449.6 млн. евро.
За цялата фискална година на шведската верига магазини за облекла печалбата й се е повишила до 1.26 трлн. евро, докато за фискалната 2018 г. е била 1.19 трлн. евро. Основната причина е ръст на продажбите, постигнат чрез големи инвестиции в логистика, дигитализация, нови концепции за магазините и независими брандове, които да отговорят на променящите се навици на купувачите и на по-ожесточената конкуренция.