КФН създаде кол център за финансово ограмотяване
Сътрудниците на Информационния център са сред най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалност
~ 1 мин.
Комисията за финансов надзор предлага (КФН) предлага нова услуга, която има за цел да ограмотява потребителите на финансови услуги в България. От днес регулаторът поддържа телефонна линия, на която физически лица и фирми ще могат да задават въпроси, свързани със застрахователните компании, пенсионноосигурителните дружества, търговията на капиталовия пазар и боновите книжки от масовата приватизация и др.
Сътрудниците на Информационния център, които според КФН са сред най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалности на няколко престижни университета, ще са на линия между 9.00 до 17.30 ч. в работни дни. Те ще посрещат и гражданите, които идват с въпроси на място в КФН.
С откриването на този център КФН ще защитава още по-ефективно потребностите на потребителите на финансови услуги, които ще могат да получават бърз и компетентен отговор на широк кръг от въпроси, смятат от регулатора.
Телефонът за контакти е: 0800 40 444.
Сътрудниците на Информационния център, които според КФН са сред най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалности на няколко престижни университета, ще са на линия между 9.00 до 17.30 ч. в работни дни. Те ще посрещат и гражданите, които идват с въпроси на място в КФН.
С откриването на този център КФН ще защитава още по-ефективно потребностите на потребителите на финансови услуги, които ще могат да получават бърз и компетентен отговор на широк кръг от въпроси, смятат от регулатора.
Телефонът за контакти е: 0800 40 444.