Критичните дни за бизнеса през 2017 г.
Вижте кога е добре да се сключват сделки през тази година
~ 2 мин.
Дните, в които през 2017 г. може да има кризисни моменти в работата, особено ако бизнесът е свързан с транспортна дейност, внос или износ, прекарване на товари през граница, са 14 февруари, 16 ,25 и 28 април; 7,8,16,17,25,26 май; 5,6,14,15,23,24 юли; 5,14,23,24 август. Това прогнозира нумероложката Милена Иванова пред Economic.bg.
Според нея подходящите дни за сключване на сделки през тази година са 16 февруари и 16 ноември, 5,6,14,15,23,24,26 и 29 март и декември, 23,26,29 април, 3,12,13,21,29,31 май ,2,3,11,12,20,21 юли и 23 септември.
"На тези дни не трябва да подписвате важни договори, сделки и да договаряте партньорства. Препоръчва се на тази дни да приключвате и да довършвате неща в работата, или ако искате от нещо да се оттървете. Също така в тези дни не е добре да се правят оперативки, тъй като служителите няма да възприемат правилно информацията която им се дава, може да възникват спорове, подчинените може да не са съгласни с мениджмънта", съветва експертът по разгадаване на числата.
Според нея подходящите дни за сключване на сделки през тази година са 16 февруари и 16 ноември, 5,6,14,15,23,24,26 и 29 март и декември, 23,26,29 април, 3,12,13,21,29,31 май ,2,3,11,12,20,21 юли и 23 септември.
Изключително важно е какво име ще се даде на фирмата при стартиране на бизнес и на коя дата ще се регистрира, коментира още Милена Иванова. "Има фирми, които избират неподходящи дати на регистрация и въпреки че работят изключително добре, бизнесът не им върви", допълва икономистът по образование, която се доверява изключително много на числата.
Нумерологията е наука за числата, която е изключително точна и работи основно с числата от 1 до 10, както и с техните цифрови комбинации, отбелязва Милена Иванова. По думите й освен, че може да даде информация дали даден бизнес ще бъде успешен, нумерологията може да покаже и потенциала на служителите, както и най-подходящото време за нови начинания, сделки и договори.
Нумерологична диагностика на фирма се прави от изчисляване на датата на регистрация и името на фирмата, спрямо името и рождената дата на собственика на фирмата.