Кризата срина наполовина продажбите на H&M
Коронавирусът обаче поведе онлайн продажбите нагоре
~ 1 мин.
Шведският моден търговец на дребно H&M заяви днес, че продажбите му се понижават с 57% – в местни валути – през периода от 1 март до 6 май спрямо същия период година по-рано. Причината е пандемията от коронавирус и въведените заради нея ограничения, които затвориха повечето магазини на марката по света.
„От края на април нататък групата H&M започна постепенно да отваря отново магазини на редица пазари“, се казва в изявление. „На тези пазари, които започнаха да се отварят, търговията в магазините първоначално беше слаба“, казват от компанията, цитирани от Reuters.
Само продажбите през интернет са нараснали с 32% през същия период.
В Германия продажбите са спаднали с 46% досега през второто тримесечие, докато на втория по големина пазар в Съединените щати те са намалели със 71%, заяви групата.