Лидер е титла, която трябва да бъде заслужена
Най-важните фактори за растежа са любопитството и куражът да изследваш непознатото
Марко Андрич:
Марко Андрич e търговски директор на Кока-Кола ХБК България. Той има опит в продажбите на седем различни пазара на Балканите. Освен в родната си Сърбия, е живял в Австрия и Румъния. В нашата страна е от началото на 2019 г., когато става част от екипа на Кола-Кола ХБК България като търговски директор. Притежава бакалавърска степен по психология от Белградския университет и MBA от IEDC - Bled School of Management в Словения.
Днес светът на бизнеса е… различен от този, който беше вчера, и от този, който ще бъде утре.
Бизнес лидерът е… титла, която не може да бъде дадена, а трябва да бъде заслужена.
До върха се стига… като си поставяш високи цели.
Моят Еверест… е моето семейство.
Който знае накъде върви… има куража да устои на стереотипите и нормите, да изследва, да учи и да живее живота на максимум.
Развитието на талантите и ангажираността на екипа се постига… като поставяш високи стандарти и очаквания и същевременно осигуряваш непрекъсната подкрепа и признание.
Най-важните фактори за растежа… са любопитството и куражът да изследваш непознатото.
Търговският нюх и проницателност… се раждат в отворения и любопитен ум.
Вкусът на Кока-Кола… е вкусът на поведението „Никога не се предавай“.
Работейки за „Кока-Кола” разбрах, че тайната на успеха... не е в тайната формула на най-иконичната напитка, а в магията, създадена от най-добрият екип в света.
Меря постиженията с… постиженията и развитието на своя екип.
Традиция и новаторство, постоянство и променливост… са примери за наложен избор, който може да засенчи ясното съзнание.
България през моя поглед… е страна, в която аз и семейството ми се чувстваме вкъщи.
Прогнозата, която влияе върху посоката, в която ще развивам бизнеса:… Утрешният ден ще бъде по-добър от днешния, защото ние ще го направим такъв.
Динамиката е голяма, но нека не забравяме, че… ще става още по-голяма.
Моята препоръка за по-добър бизнес климат:… Избягвайте подхода ”Игра с нулев резултат“ и разбирайте партньорството като отношения, в които подкрепяте другата страна, без задължително да имате незабавна облага от това.
Извън бизнеса обичам… да уча и да изживявам нови неща.
Може да преживеете хубав момент, ако… отворите съзнанието си за него.
Фирмен профил
Кока-Кола е в България вече 55 години - производството датира от 1965 г., а Кока-Кола ХБК започва дейност в страната през 1992 г. и оттогава е един от водещите инвеститори в местната икономика. У нас е и първият етикет на кирилица на световноизвестната напитка. Компанията има два производствени центъра в страната - в Костинброд и Банкя, а продуктите й се разпространяват чрез 6 дистрибуционни центъра в цялата страна. Общата инвестиция в завода в Костинброд до момента е над 200 млн. лв., а само през 2019 г. в него бяха инвестирани 40 млн. лв., с което се превърна в регионален център за износ на продукция – за Румъния, Сърбия и Гърция. Компанията развива социално отговорната си политика чрез програмата за подкрепа на младежите Youth Empowered и инициативата с 13-годишна история My Green City.