Mastercard и МЕТРО подаряват ваканция за двама на фестивала в Кан
Срокът за участие е от 27 март до 23 април
Mastercard и МЕТРО стартират специална кампания, която ще даде възможност на двойка от България да преживее нещо незабравимо на кинофестивала в Кан. Победителите ще отседнат в един от хотелите, в които са настанени звездите и ще имат възможност да се докоснат до най-известните режисьори и актьори. Българската двойка ще премине и по червения килим като преди това ще бъде осигурена първокласна подготовка от професионални гримьор, фризьор и стилист.
За целта картодържателите на Mastercard трябва да пазаруват в МЕТРО от 27 март до 23 април 2019 г. на минимална стойност 69 лв. с ДДС и да регистрират касовата бележка на promo.metro.bg.
Фестивалът е затворено събитие, за което по друг начин билети не могат да се закупят и се предлага ексклузивно за клиентите на METRO Кеш енд Кери с карта Mastercard. Вече пет години компанията за картови разплащания предоставя тази възможност на двойки от България, влагайки ресурси, за да създаде единствено по рода си преживяване, което не може да се купи с пари.
"В момента, в който пристигнеш и те поеме екипът, се чувстваш толкова специален, обгрижен и приет сред звездите. Това наистина е безценно преживяване", споделя победителка от миналата година.
МЕТРО предлага изобилието от над 40 000 хранителни и нехранителни стоки от България и света, събрани под един покрив. Преди 20 години МЕТРО отвори първите си магазини, за да започне една истинска шопинг революция, която продължава и досега. Днес в 11-те магазина на компанията любителите на вкусната и автентична българска храна могат да намерят български плодове и зеленчуци, колбаси и месо, редом с невероятно разнообразие от екзотични продукти, над 90 вида риба и морски дарове от 7-те морета на света, заедно с над 1100 вина от Стария и Новия свят, както и близо 3000 вида български и вносни млечни продукти, над 50 вида 100% чист мед и над 1500 сертифицирани био храни и артикули.