МТ дава нови 244 хил. лв. за частична реклама на културния туризъм
Основната цел е популяризиране на този сегмент в транс-граничния регион Гърция – България чрез смарт приложение
Министерството на туризма пусна обществена поръчка за 244 083 лв. с ДДС за създаване на смарт приложение, както и изготвяне на дигитално съдържание за туристически маршрути и продукти с цел популяризиране на културния туризъм в транс-граничния регион Гърция – България. Това показва проверка на Economic.bg в електронния регистър за обществените поръчки.
Проектът е насочен към подобряване на достъпа до информацията за обекти от културното наследство в транс-граничния регион Гърция – България. Целта на проекта е да увеличи броя на туристите в транс-граничния регион чрез консолидиране на информация и туристически продукти“, се казва в описанието на поръчката.
В България регионът, на територията на който ще се извършва кампанията, обхваща областите Хасково, Смолян, Кърджали и Благоевград. На територията на Република Гърция ще бъдат обхванати префектурите Еврос, Ксанти, Родопи, Драма, Кавала, Солун и Серес. Това е съгласно Програмата за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A Гърция – България 2014 – 2020 г. на базата, на който е изработена обществената поръчка.
От този проект ще бъдат осигурени и средствата по обществената поръчка.
Това е втората обществена поръчка по проекта в рамките на няколко месеца. Първата беше обявена през април тази година. Тя беше на стойност 79 209 лв. с ДДС, а целта - създаване на видеа и организиране на информационни кампании. С решение на ресорния министър Зарица Динкова беше избрана фирмата „Индипендънт консултинг ейджънси“ ЕООД. Тя беше и единствен участник в обществената поръчка с оферта от 47 000 лв. без ДДС.
В сегашната обществена поръчка отново водещият критерий при оценка на офертите е „най-ниска цена“, а срокът за изпълнение е 90 дни от дата на сключване на догора.
Крайният срок за подаване на оферти към новата обществена поръчка е 9 август.