Парис Хилтън пусна линия продукти за коса в Lidl България
Те са сред най-продаваните артикули във веригата
Холивудската звезда Парис Хилтън официално влезе в Лидл България. Известната наследница пусна собствена линия грижа за коса в магазините на търговската верига.
Продуктите за коса с марката Парис вече са достъпни и са едни от най-търсените и продавани артикули. Само за дни мултифункционалната маша и четките за коса на американската знаменитост бяха почти изчерпани, а 80 % от сешоарите с йонизираща функция, четките за коса с топъл въздух и различните видове преси са вече продадени.
Партньорството между Парис Хилтън и марката Lidl не е случайно. Американската икона има редица продуктови линии, като продукти с марката Парис се предлагат в над 40 държави по целия свят.
Lidl е една от най-големите вериги магазини за хранителни стоки в Европа, част от немската Schwarz-Gruppe. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г., когато в рамките на един ден са открити първите 14 магазина в 11 града в страната.
Днес компанията има 83 магазини в 43 града и над 2 000 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.