Саудитски принц купи 2.3% от Snapchat
Той обяви това намерение още преди 3 г.
~ 1 мин.
Принц Алуалид бин Талал е придобил дял от 2,3% в Snapchat. Саудитският принц милиардер съобщи във вторник, че е инвестирал 250 млн. долара в компанията на 25 май. Той е платил около 11 долара на акция.
Инвестицията му идва три години след като се срещна с главния изпълнителен директор на Snap Ивън Шпигел в Рияд, за да "проучи възможностите за бъдещи инвестиции и бизнес възможности", се казва в изявление, публикувано във вторник. Срещата през март 2015 г. подхранва спекулациите, че принцът ще инвестира в компанията, пише Си Ен Ен.
Принцът има участие и в редица други компании за технологии и социални медии, включително Twitter, JD.com и Lyft. Той също така председателства Кралската холдингова компания.
Миналата седмица той обяви инвестиция от 1 милиард саудитски риала (267 милиона долара) във френската музикална услуга Deezer. Това беше първата му голяма сделка, след като беше задържан почти три месеца в рамките на правителствена борба срещу предполагаемата корупция. Той прави инвестицията чрез Кралската холдингова компания и Rotana - компанията му за развлекателен бизнес.
Инвестицията му идва три години след като се срещна с главния изпълнителен директор на Snap Ивън Шпигел в Рияд, за да "проучи възможностите за бъдещи инвестиции и бизнес възможности", се казва в изявление, публикувано във вторник. Срещата през март 2015 г. подхранва спекулациите, че принцът ще инвестира в компанията, пише Си Ен Ен.
Принцът има участие и в редица други компании за технологии и социални медии, включително Twitter, JD.com и Lyft. Той също така председателства Кралската холдингова компания.
Миналата седмица той обяви инвестиция от 1 милиард саудитски риала (267 милиона долара) във френската музикална услуга Deezer. Това беше първата му голяма сделка, след като беше задържан почти три месеца в рамките на правителствена борба срещу предполагаемата корупция. Той прави инвестицията чрез Кралската холдингова компания и Rotana - компанията му за развлекателен бизнес.
Съобщението на принца идва в момент, когато Snap съобщи резултатите си за второто тримесечие, които надминаха очакванията на анализаторите. Приходите на компанията са се повишили с 44% на годишна база, но дневните активни потребители намаляват за пръв път в резултат на реакция към преработеното приложение.