Съветът на Джеф Безос към всеки, който започва бизнес
Най-богатият човек в света говори за страстта в бизнеса
~ 1 мин.
Джеф Безос има послание към начинаещите предприемачи: да бъдат готови да поемат големи рискове и да се провалят.
Безос обяви това на конференцията на Amazon re:Mars вчера в Лас Вегас, след като беше попитан какви съвети ще даде на всеки, който иска да започне собствен бизнес.
"Поемайте риск. Трябва да сте готови да поемате риск. Ако имате бизнес идея без риск, вероятно това вече се прави", каза той. - Трябва да имате нещо, което може да не работи. Да експериментирате. Много от тези експерименти ще се провалят, но "големите провали" са необходима част от пътя към успеха", каза най-богатият човек в света.
Безос обяви това на конференцията на Amazon re:Mars вчера в Лас Вегас, след като беше попитан какви съвети ще даде на всеки, който иска да започне собствен бизнес.
"Поемайте риск. Трябва да сте готови да поемате риск. Ако имате бизнес идея без риск, вероятно това вече се прави", каза той. - Трябва да имате нещо, което може да не работи. Да експериментирате. Много от тези експерименти ще се провалят, но "големите провали" са необходима част от пътя към успеха", каза най-богатият човек в света.
"Нуждаем се от големи неуспехи, за да предизвикат промяна и въздействие. Първо трябва да се разклатиш силно и да се провалиш, но всичко това е в реда на нещата", обясни той.
Безос основава Amazon през 1995 г. само с 10 служители. Оттогава той я превръща в една от най-скъпите публични компании в света, с пазарна капитализация от близо 860 млрд. долара.
Безос основава Amazon през 1995 г. само с 10 служители. Оттогава той я превръща в една от най-скъпите публични компании в света, с пазарна капитализация от близо 860 млрд. долара.
Той каза, че в допълнение към поемането на рискове и провала, предприемачите също трябва да изпитват страст.
"Ще се съревновавате с тези, които са най-пламенни", каза той.
Преди всичко, каза той, предприемачите трябва да бъдат "обсебени от клиента".
"Най-важното нещо е да бъдем обсебени от клиента", каза той. - Не само ги удовлетворявайте, абсолютно ги радвайте".