В България интернет гигантите идват последни

Бизнес модел, създаден в България и изнесен в чужбина, е обречен на успех, смята основателят на H-Tech Христо Тучев

В България интернет гигантите идват последни

© ECONOMIC.BG / Economic.bg/Красимир Свраков

~ 5 мин.
Автор: Вероника Тонева Вероника Тонева

Христо Тучев е медиен експерт и успешен сериен предприемач. Той е основател на иновативната аналитична рекламна компания H-Tech. Христо е първият българин, завършил General Management Program на Harvard Business School. С него се запознахме на тазгодишното издание на Webit и той ни разказа бъдещето на рекламата и възможностите на медийния пазар у нас и в чужбина.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /  Viber  /  Instagram  /  Twitter  /  Threads