В България вече се предлага дебитна карта „Игра на тронове“
Пластиката е резултат от съвместното сътрудничество между Райфайзенбанк и HBO
~ 2 мин.
Райфайзенбанк (България) и HBO България подписаха партньорска програма и двата бранда вече предлагат предварителна поръчка на дебитна карта с дизайн от хитовия сериал „Игра на тронове“. Пластиката е част от пакета с банкови услуги сметка „За всеки ден“, включващ и достъп до платформата HBO GO.
„Такава карта се прави за пръв път в рамките на европейска страна, в която има официално представителство на HBO. С това даваме на нашите клиенти и феновете на сериала още един артефакт от „Игра на тронове“ и възможност да банкират още по-лесно и приятно в огън и лед, лято и зиме, 24/7“, коментира Мариела Атанасова, директор „Индивидуално банкиране“ в Райфайзенбанк.
Съвместната кампания започва със специално разработена онлайн игра, в която Райфайзенбанк търси най-големите фенове на сериала. Тя е достъпна през десктоп и мобилно устройство, като феновете трябва да отговорят на 10 въпроса, свързани със сериала. При правилни отговори участниците имат възможност да спечелят общо над 100 артефактa, брандирани с „Игра на тронове“. Победителите ще бъдат определени чрез томбола. На сайта на играта може да бъде направена и предварителна поръчка на сметка „За всеки ден“, включващa и дебитна карта Visa с дизайн на „Игра на тронове“.
„HBO е домът на „Игра на тронове“. Благодарение на съвместната ни инициатива с Райфайзенбанк, българските фенове ще имат по-лесен достъп до качествено съдържание и до още един артефакт от света на Вестерос. Хората все повече гледат сериали и киноиндустрията насочва усилията си предимно към тяхното производство. Освен последния сезон на „Игра на тронове“ на платформата HBO GO могат да бъдат гледани както всички сезони на сериала, така и още над 6000 часа съдържание на световно ниво. Това е първата „Игра на тронове“ ко-брандирана дебитна карта за страна от семейството на HBO Европа и сме горди, че именно в България правим подобна кооперация с представител на банковия сектор.“, каза Димитър Нойков, мениджър на HBO за България.