Wizz Air обявена за най-неточната авиокомпания във Великобритания за 2017 г.
Средното закъснение на полетите е 23 минути
~ 1 мин.
Ако искате полет, който да излети навреме, може да избягвате Wizz Air. Поне ако летите от и до Великобритания.
Анализ на Press Association за най-натоварените авиокомпании, опериращи от летища в Обединеното кралство, показа, че унгарският нискотарифен превозвач има най-лош резултат за точност, като полетите излитат средно с 23 минути закъснение през 2017 г.
Norwegian са на второ място в тази негативна класация със средно закъснение от 22 минути, следвани от Vueling Airlines, Thomas Cook Airline и BMI Regional.
В противоположния край на класирането е Scandinavian Airlines, като полетите й излитат средно само със седем минути извън графика. След нея по точност се нареждат Aer Lingus, Air France, Alitalia и Delta Airlines.
Проучването на данните на Службата за гражданска авиация обхваща 44 авиокомпании с минимум 2 000 редовни полета от летищата на Обединеното кралство през 2017 г.
Пътниците могат да останат разочаровани, откривайки, че закъсненията са нещо обичайно в авиацията, като средното закъснение във всички полети е 15 минути.
Говорител на Wizz Air посочи лошото зимно време като едно обяснение за закъсненията.
"Редица фактори, специфични за Обединеното кралство, включително летищната инфраструктура, задръстванията на въздушното пространство и ограниченията на слотовете, допринасят за значително по-лошото изпълнение на нашите маршрути в Обединеното кралство в сравнение с останалата част от нашата мрежа", коментират от компанията пред The Guardian.
Усилията на Wizz Air за намаляване на бъдещите закъснения включват базирането на осем самолета във Великобритания.
Norwegian посочва стачките на европейските служби за контрол на въздушното движение и лошото време като фактори за закъсненията.
Анализ на Press Association за най-натоварените авиокомпании, опериращи от летища в Обединеното кралство, показа, че унгарският нискотарифен превозвач има най-лош резултат за точност, като полетите излитат средно с 23 минути закъснение през 2017 г.
Norwegian са на второ място в тази негативна класация със средно закъснение от 22 минути, следвани от Vueling Airlines, Thomas Cook Airline и BMI Regional.
В противоположния край на класирането е Scandinavian Airlines, като полетите й излитат средно само със седем минути извън графика. След нея по точност се нареждат Aer Lingus, Air France, Alitalia и Delta Airlines.
Проучването на данните на Службата за гражданска авиация обхваща 44 авиокомпании с минимум 2 000 редовни полета от летищата на Обединеното кралство през 2017 г.
Пътниците могат да останат разочаровани, откривайки, че закъсненията са нещо обичайно в авиацията, като средното закъснение във всички полети е 15 минути.
Говорител на Wizz Air посочи лошото зимно време като едно обяснение за закъсненията.
"Редица фактори, специфични за Обединеното кралство, включително летищната инфраструктура, задръстванията на въздушното пространство и ограниченията на слотовете, допринасят за значително по-лошото изпълнение на нашите маршрути в Обединеното кралство в сравнение с останалата част от нашата мрежа", коментират от компанията пред The Guardian.
Усилията на Wizz Air за намаляване на бъдещите закъснения включват базирането на осем самолета във Великобритания.
Norwegian посочва стачките на европейските служби за контрол на въздушното движение и лошото време като фактори за закъсненията.