Yellow е новият таксиметров оператор на Летище София
Компанията и концесионерът „Соф Кънект“ подписаха 5-годишен договор, с който премахват досегашната компания
Таксиметровата компания "Йелоу 333" АД, която работи на територията на столицата с бранда Yellow, ще обслужва пътниците на Летище София от края на юни. Това се случва след проведена тръжна процедура и подписан договор между компанията и концесионера на столичния аеропорт „Соф Кънект“. Контрактът е за 5 години, с възможност за допълнителни 3, обвързани с представянето и нивото на предлаганите услуги.
Дълги години, докато летището се управляваше от държавата, стоянката отпред беше запазена само за конкурентната "О'Кей Супертранс" АД.
Новият оператор на таксита се ангажира да предоставя превози от и до летището с все по-екологични автомобили. От 1 януари 2025 г. поне 5% от месечните таксиметрови пътувания от летището трябва да се извършват с електромобили, а година по-късно този процент трябва да достигне 10 на сто. За ускоряването на процеса „СОФ Кънект“ се ангажира да предоставя допълнителни финансови стимули за такси компанията.
Изборът на компания, която да предостави услуга в съответствие с най-високите стандарти при таксиметровия превоз, е стъпка за повишаване на пътническия комфорт и част от летищната трансформация с грижа към клиента“, каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София, при подписването на договора.
Концесионерът посочва предимства на таксиметровата компания, сред които обновен автопарк. Използваните автомобили са с до 7-годишен експлоатационен срок, а 10% от колите са произведени през изминалата година.
Сред другите предимства на компанията са възможността за обслужване 24/7, съобразено с полетното разписание на най-голямото международно летище за страната и максимално време на изчакване до 5 мин. Седалките за бебета и деца, ПОС терминалите в автомобилите, както и възможността за предварителна проверка на стойността на услугата и възможността за безкасово плащане, налични в мобилното приложение на такси компанията, са на разположение на ползвателите от летище София.
На аерогарата компанията осигурява постоянно присъствие на екип, който да следи за качеството на предоставяната услуга, като гарантира чистотата на автомобилите и отзивчивостта на персонала, на който е поверен и ангажиментът да асистира при товарене и разтоварване на багажа на клиентите.