Здравословният сладолед, по който луднаха американците
Предлага се сладолед с цветовете на дъгата, както и такъв с вкус на зелен чай мача
„Всеки, когото обичате, го няма. Останал е само сладоледът.“ Това гласи подправеният с черен хумор слоган от последната реклама на бързо разпространяващия се из САЩ здравословен сладолед Halo Top.
Рекламата се показва преди началото на филмите по кината в Америка, включително и преди хоръра с рекорден брой зрители „То“. Сама по себе си тя е направена като филмче, пресъздаващо робот, който насилствено храни със сладолед много възрастна жена в антиутопично бъдеще.
Рекламата е по идея на Майк Дива, отговорен за множество рекламни пародии в YouTube и се занимава с дигитален маркетинг. Благодарение на него Halo Top се явява като сериозен конкурент на най-продаваните марки за сладолед като Magnum, Ben & Jerry’s и Häagen-Dazs.
Базираната в Лос Анжелис компания е основана в началото на този век от Джъстин Уоувертън - адвокат, страдал от хипогликемични периоди, след като се отдал на страстта си към сладкото. Той си закупил за $20 уред за правене на сладолед от Amazon и започнал да експериментира по-здравословни алтернативи. „Това беше нещо, което просто приготвях в кухнята си, тъй като не харесвах захарта“, разказал той на интервюиращ относно историята на идеята си.
Докато повечето сладоледи са пълни със захар и водят до напълняване, Halo Top е нискокалорична, високопротеинова алтернатива на комерсиалните брандове. Предлага се сладолед с цветовете на дъгата, както и такъв с вкус на зелен чай Матча. Рецептата съдържа заместителя на захар стевиа, като този с вкус на ванилия съдържа само 60 калории в сравнение с еквивалента си на Häagen-Dazs.
Въпреки това американски медии започнаха да дават сведения по отношение на въпроса, дали Halo Top е наистина толкова здравословен, колкото се твърди в рекламите му. Темата е повдигната заради нарастващите колебания на диетолози относно изкуствените подсладители.
Увеличението на последователите в социалните мрежи - 590 000 общо в Instagram и 700 000 във Facebook, е още едно доказателство за успеха на марката.