Мобилтел отчита 70.9% ръст на клиентите на мобилен интернет
Компанията отчита спад в приходите с 13.1%
70.9% е ръстът на потребителите на мобилен широколентов интернет на М-Тел за първото тримесечие на 2012 г. спрямо същия период на 2011 г. Това отчитат финансовите резултати на Telekom Austria Group за първата четвърт на тази година.
Благодарение на разнообразната ценова политика, компанията успя да повиши както абонатите във фиксираната си мрежа, така и тези в мобилния сегмент. Според данните, клиентите на телекома наброяват 5.4 милиона, което затвърждава лидерската позиция на Мобилтел в страната. За трета поредна година М-Тел беше избран за любима телеком марка в България.
Компанията също успя да намали оперативните си разходи с 1.2 милиона евро. За разглеждания период приходите намаляват с 13.1% до 115.9 милиона евро, а сравнимата EBITDA с 24.1% до 49.1 милиона евро.