МЕТРО България награди финалистите в кампанията „Гастрономически пътеводител“
В рамките на кампанията ресторанти от цялата страна включват в менюто си разнообразни продукти с марка METRO Chef
МЕТРО България приключи второто издание на „Гастрономически пътеводител“, която има за цел да покаже богатството на българската кулинарна история, разнообразието на цялостното street food преживяване и класическата италианска храна. В рамките на кампанията ресторанти от цялата страна включват в менюто си разнообразни продукти с марка METRO Chef, които могат да закупят на преференциални условия. В рамките на месец те биват оценявани, а на финала награди (ваучери за пазаруване в МЕТРО) получиха три от тях.
Големите победители са:
- Ресторант „Щастливеца“, гр. Велико Търново – METRO Chef ресторант;
- Ресторант „Cichetti & Vino“, гр. София – най-посещаван ресторант;
- Ресторант “Pasta Station GIGLI”, гр. Варна – най-високо оценен ресторант в кампанията.
Кампанията се проведе през месец октомври, когато МЕТРО и МЕТРО Академия обединиха усилията си заедно с ресторантьори и известни личности, за да представят на широката публика разнообразието на три кулинарни стила: българска, италианска кухня и street food. Над 100 ресторанта от всички краища на страната се включиха в едно пътешествие из световната кулинария, всеки със своя уникална интерпретация на традиционни и модерни ястия. За сравнение, миналата година те са били 60.
Целта на кампанията е да заздрави връзката между МЕТРО и клиентите и да вдъхновим и подкрепим всички шеф готвачи", каза по време на церемонията Жан Котан, изпълнителен директор на МЕТРО.
Българската кухня оживява на трапезите, където всеки нов вкус носи усещането за връзка с нещо по-голямо – с традициите, които продължават да живеят, предавани от поколение на поколение. Италианската кухня пленява сетивата с тънки пици, покрити с разтопена моцарела и пикантно пеперони, пренасяйки посетителите в сърцето на Тоскана с всяка хапка. А street food културата пренася участниците из оживената атмосфера на градските пазари, където сочни меса и пикантни сосове създават неочаквани вкусови изненади. Три кухни, три свята и едно гастрономическо изживяване, което превърна октомври в празник на вкусовете.
Десетки известни личности – любители и професионални готвачи – станаха част от кампанията, споделяйки своите впечатления в социалните мрежи. Техните истории отразиха духа на „Гастрономически пътеводител“ и вдъхновиха последователите им да се впуснат в кулинарното приключение. След месец, изпълнен с вкусове, аромати и вълнуващи срещи, кампанията привлече огромен интерес от клиенти и гастрономи от цяла България с близо 700 посещения, регистрирани чрез онлайн анкета от платформата.
Кампанията демонстрира не само високите стандарти в българската кулинарна сцена, но и силата на МЕТРО Академия да вдъхновява ресторантьорите към иновации и изключително обслужване. За това говорят и стотиците отзиви на клиентите на ресторантите, пропътували от Балкана до Тоскана, та чак зад „Океана“.
Този финален коктейл не е просто краят на кампанията, а началото на нови приятелства и партньорства, които ще поддържат жив духа на гастрономията и ще продължат да обогатяват кулинарната култура в България - мисията, на която ние от МЕТРО Академия сме посветени вече повече от десетилетие.