Daimler показа автономни снегорини
Камионите се управляват дистанционно и вече се тестват на немско летище
~ 1 мин.
Немският автомобилен гигант Daimler показа една от най-новите си разработки - самоуправляващи се снегорини. Засега се предвижда машините да се използват на летища.
Летището е затворена система, а повечето модерни летища вече разполагат с GPS маркери и други технологии за локация на писти и съоръжения. Daimler смята, че аеропортите вече са узрели за автоматизация, затова демонстрира новата си разработка - автоматизирани операции за отстраняване на снега в бившата база в Германия Pferdsfeld. Проектът се нарича Automated Airfield Ground Maintenance (AAGM) - "Автоматизирана наземна поддръжка на летища" , съобщава "Ню Атлас".
Ползите от тази идея са очевидни. Чистенето на сняг на летищата е от решаващо значение - автономният подход би спестил от персонал, а така пистите могат да се чистят с по-голяма прецизности най-важното - с по-ниски разходи.
Проектът за снегопочистване се осъществява в сътрудничество между иновационния инкубатор Lab1886 на Daimler и Fraport AG, която управлява едни от най-големите летища в света.
Снегорините се управляват дистанционно, дори могат да обменят данни помежду си. Това позволява на контролера да работи не само с един камион, но и с няколко камиона в унисон - до 14 общо.
Летището е затворена система, а повечето модерни летища вече разполагат с GPS маркери и други технологии за локация на писти и съоръжения. Daimler смята, че аеропортите вече са узрели за автоматизация, затова демонстрира новата си разработка - автоматизирани операции за отстраняване на снега в бившата база в Германия Pferdsfeld. Проектът се нарича Automated Airfield Ground Maintenance (AAGM) - "Автоматизирана наземна поддръжка на летища" , съобщава "Ню Атлас".
Ползите от тази идея са очевидни. Чистенето на сняг на летищата е от решаващо значение - автономният подход би спестил от персонал, а така пистите могат да се чистят с по-голяма прецизности най-важното - с по-ниски разходи.
Проектът за снегопочистване се осъществява в сътрудничество между иновационния инкубатор Lab1886 на Daimler и Fraport AG, която управлява едни от най-големите летища в света.
Снегорините се управляват дистанционно, дори могат да обменят данни помежду си. Това позволява на контролера да работи не само с един камион, но и с няколко камиона в унисон - до 14 общо.