Основателят на Revolut: Виждаме изключителен растеж в България
Финансовото приложение вече има над 100 000 потребители у нас
~ 2 мин.
Наблюдаваме изключителен растеж (на Revolut – бел.р.) в България през последните месеци и се радваме, че можем да предложим на нашите потребители истински финтех решения, които се ръководят именно от предпочитанията на крайния потребител. Това каза основателят на британския финтех Ник Сторонски по повод новината, че мобилното приложение на комапнията у нас вече има над 100 000 потребители.
Компанията, която започна официално работа у нас през април, бележи 300% ръст на тримесечна база, както съобщи по-рано Economic.bg.
Навлизането на Revolut в България стимулира финтех екосистемата в страната. Към момента по-голямата част от потребителите на Revolut са концентрирани в столицата, като 55% от всички клиенти живеят в София. Средната възраст на потребителите на Revolut в страната е 32, като през последните два месеца компанията отчита значителен интерес от страна на по-младия сегмент (18-25-годишни).
През септември компанията публикува своя ежегоден доклад за пътуванията, от който стана ясно, че все повече българи пътуват по целия свят, като средно посещаваме по три страни годишно, докато разходите ни по време на път намаляват. Сред регионалните пазари България се откроява с невероятно активната си и ангажирана общност.
Експоненциалният успех на дигиталната банкова алтернатива в цяла Европа и България се дължи на широка гама от продукти и услуги, които дават възможност на потребителите да управляват по-добре личните си финанси. Revolut бе първата компания, която представи Apple Pay на българските клиенти през юни 2019 г., а по-късно въведе услугата за търговия с акции без комисионна търговия, първоначално достъпна за притежателите на метални карти в началото на август, а по-късно предоставена на всички клиенти през септември.
Revolut планира да стартира различни дейности през следващите месеци, за да локализира своите услуги в цялата страна. Сред тях са установяване на партньорства с водещи компании в сферите на спортните услуги и доставките на храна, включване на български НПО в “Donations” функционалността на приложението, както и разширяване на партньорската Revolut програма (“affiliate programme”) както за клиенти на дребно, така и за малки и средни предприятия. Revolut ще организира и срещи с клиенти от София, Пловдив, Варна и Бургас.