Discordia увеличава флотилията си с още 150 камиона
До момента компанията разполага с 500 камиона
~ 1 мин.
Една от най-бързо развиващите се транспортно-логистични компании в Европа Discordia ще разшири флотилията си със 150 камиона, които ще бъдат доставени до средата на 2019 г. Компанията вече разполага с 500 камиона, а с новите ще затвърди още повече лидерските си позиции в сферата на транспорта и логистиката в страната.
През последните години Discordia бележи впечатляващ средногодишен растеж от 35-40%. Екипът на компанията в момента се състои от 850 души. С увеличаването на флотилията компанията ще създаде нови работни места.
"Прилагайки един по-различен и иновативен бизнес модел, ние показваме как инвестициите в най-новите технологии и опазващи околната среда превозни средства водят до устойчив растеж и оптимизират дейността ни. Амбицията ни е Дискордиа да продължи да бъде сред водещите превозвачески компании в Европа и да допринася за развитието на транспорта и спедицията“, коментира Христо Христов, Изпълнителен директор на Discordia.
Превозвачът представи официално 500-ия си камион на събитие, в което се включиха над 100 служители. Новото превозно средство е със специален дизайн, който носи едно от основните послания на компанията - "Продължаваме да растем".
През последните години Discordia бележи впечатляващ средногодишен растеж от 35-40%. Екипът на компанията в момента се състои от 850 души. С увеличаването на флотилията компанията ще създаде нови работни места.
"Прилагайки един по-различен и иновативен бизнес модел, ние показваме как инвестициите в най-новите технологии и опазващи околната среда превозни средства водят до устойчив растеж и оптимизират дейността ни. Амбицията ни е Дискордиа да продължи да бъде сред водещите превозвачески компании в Европа и да допринася за развитието на транспорта и спедицията“, коментира Христо Христов, Изпълнителен директор на Discordia.
Превозвачът представи официално 500-ия си камион на събитие, в което се включиха над 100 служители. Новото превозно средство е със специален дизайн, който носи едно от основните послания на компанията - "Продължаваме да растем".