Зеленият транспортен гигант FlixBus стъпва в България
Пътниците ще пестят време и средства до едни от най-популярните столици на Централноевропейския регион
Зеленият европейски гигант за транспортни услуги - FlixBus стъпи и в България. Компанията е основана през 2013 г. като немски стартъп, който сега присъства в 27 европейски държави, а в края на 2017 г. завладя и САЩ. Компанията се грижи за технологиите, билетите, обслужването на клиентите, планирането на мрежата, както и маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за работата на автобусите. По този начин FlixBus успява да изгради най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и осигурява над 7000 работни места за шофьори на автобуси.
Началото от България
От 22 март 2018 г. FlixBus ще свърза България с широката европейска автобусна мрежа за дълги разстояния. Ежедневни връзки от София до центрове като Будапеща, Виена и Букурещ, така че българските пътници ще могат да достигат до 1400 дестинации на FlixBus из целия континент. Билетите вече са достъпни на www.FlixBus.bg и в мобилното приложение на компанията.
Новите връзки с Унгария, Австрия и Румъния ще позволят на пътниците да пестят време и средства, докато достигат до едни от най-популярните столици на Централноевропейския регион. През първата половина на 2018 г. FlixBus планира и последващо разширяване на мрежата си в района, за да направи още повече дестинации достъпни от градове в България.
„Туристическата и бизнес значимост на България непрекъснато нараства. FlixBus не само подкрепя местните пътници, но и българската икономика, като допълнително увеличава чуждестранния интерес към страната чрез лесен и удобен достъп до столицата” - добави Ласло Арани.
Пътувай в зелено
Зелените автобуси отговарят на най-строгите стандарти по отношение на удобството, безопасността и опазването на околната среда. Те са екологичната и удобна алтернатива на пътуването с личен автомобил.
Когато правиш онлайн резервация в системата за билети на FlixBus, трябва да поставиш отметка в квадратчето „Компенсиране на CO2“ на ClimatePartner, след като избереш автобусния си маршрут в Европа. След това въглеродните емисии от пътуването ти ще бъдат изчислени въз основа на продължителността и разстоянието на маршрута ти. Изчислената сума се добавя автоматично към цената на билета ти. Приносът ти за околната среда е около 1% – 3% от цената на пътуването ти.
Дарението ти ще бъде инвестирано в сертифициран проект за защита на климата в съответствие с международните стандарти за околната среда. След като направиш резервацията, ще получиш сертификат, потвърждаващ плащането на въглеродния офсет и съдържащ подробности за подкрепения проект за защита на климата.
Технологиите срещат регионалния опит
Изключителният темп на растеж на компанията се основава на един уникален международен бизнес модел, който се фокусира върху партньорства с регионалната индустрия. FlixBus осигурява зелена и интелигентна мобилност в България: Дигитализация на традиционната автобусна индустрия.
Пътниците ще получават безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка и тоалетна на борда.
Резервацията на пътувания до различни европейски страни е възможна онлайн, чрез www.FlixBus.bg, мобилното приложение на компанията, както и в мрежата за продажби на билети. Гъвкавата промяна или анулиране на резервацията е възможна до 15 минути преди заминаването. Всеки пътник има право на един безплатен багаж, както и на един ръчен багаж. Регистрацията е възможна чрез QR код на смарт телефон, като не е необходимо да се печатат билети за пътуването.
Само за пет години FlixBus изгражда сътрудничество с над 250 автобусни партньори в цяла Европа. Компанията се грижи за технологиите, билетите, обслужването на клиентите, планирането на мрежата, както и маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за работата на автобусите. По този начин FlixBus успява да изгради най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и осигурява над 7000 работни места за шофьори на автобуси.
„Само през 2017 г. 40 милиона души са избрали FlixBus за пътуванията си из Европа. С интелигентните си решения, високите стандарти за безопасност и качество, ние въвеждаме нова ера на пазара на транспортни услуги във все повече страни. Стремим се да подобрим значително придвижването на българските пътници и да привлечем още нови целеви групи към екологичния и достъпен начин на пътуване, който предлагаме”, каза Ласло Арани, регионален управляващ директор на FlixBus.