Coca-Cola купи компания за чай комбуча
Компанията все по-активно диверсифицира продуктите си
~ 1 мин.
Coca-Cola Co е купила базираната в Австралия компания Organic & Raw Trading Co, известна с марката Mojo за чай комбуча, в опит да разшири дейността си върху по-здравословни напитки.
Най-голямата компания за напитки в света все по-активно разнообразява портфолиото си, за да включи по-здравословни варианти като газирани води и чай, тъй като потребителите предпочитат повече напитките без захар.
Organic & Raw Mojo е естествено ферментирал чай от чаената гъба комбуча. Културата се развива в чаена инфузия и чрез естествения процес на ферментация превръща захарта в органични киселини и въглероден диоксид. Твърди се, че съставките на получената напитка имат изразени антибиотични и пречистващи свойства и затова тя се счита за здравословна.
Това е поредна сделка за Coca-Cola, която обяви наскоро и придобиването на кафе веригата Costa за 5,1 млрд. долара, както и миноритарен дял в спортната напитка "BodyArmor", която беше подкрепена от фонда за инвестиции на баскетболиста Коби Брайънт.
Най-голямата компания за напитки в света все по-активно разнообразява портфолиото си, за да включи по-здравословни варианти като газирани води и чай, тъй като потребителите предпочитат повече напитките без захар.
Organic & Raw Mojo е естествено ферментирал чай от чаената гъба комбуча. Културата се развива в чаена инфузия и чрез естествения процес на ферментация превръща захарта в органични киселини и въглероден диоксид. Твърди се, че съставките на получената напитка имат изразени антибиотични и пречистващи свойства и затова тя се счита за здравословна.
Това е поредна сделка за Coca-Cola, която обяви наскоро и придобиването на кафе веригата Costa за 5,1 млрд. долара, както и миноритарен дял в спортната напитка "BodyArmor", която беше подкрепена от фонда за инвестиции на баскетболиста Коби Брайънт.
Компанията обяви преди дни, че наблюдава внимателно и пазара на напитки със съставки на марихуаната, който се развива динамично отвъд океана.
Последната сделка, чиито условия не бяха разкрити, ще позволи на Coca-Cola да добави марките на Mojo към портфолиото си от 165 продукта и 25 марки в Австралия.
Последната сделка, чиито условия не бяха разкрити, ще позволи на Coca-Cola да добави марките на Mojo към портфолиото си от 165 продукта и 25 марки в Австралия.