Max започна да трупа повече абонати от Netflix
Растежът на Netflix видимо се забавя заради ограниченията за споделяне на пароли
Стрийминг платформата на Warner Bros. Max изпревари Netflix по ръст на абонатите през третото тримесечие на 2024 г. За периода юли – септември Max е спечелил рекордните 7.2 милиона абонати, с което надхвърли 110 милиона глобални потребители към края на деветмесечието.
Този скок бележи най-силният тримесечен растеж на платформата от нейното стартиране. Компанията приписва растежа на скорошните експанзии на международните пазари, включително Европа и Латинска Америка.
Това бележи първия път от най-малко пет тримесечия, в който Max изпреварва Netflix, водещата стрийминг платформа в индустрията, в добавянето на абонати.
За сравнение, през октомври Netflix съобщи за добавяне на над 5 милиона платени абонаменти през третото тримесечие на 2024 г.
Въпреки това Netflix остава лидер в индустрията с 282.7 милиона абонати към края на септември.
Все пак растежът на абонатите му се видимо се забави през последните тримесечия, а обяснението се корени в ограниченията на Netflix за споделяне на пароли, въведени миналата година.
В по-широк план Netflix измества фокуса си от абонаментните числа като цяло и се стреми да насочи вниманието на инвеститорите към печалбата. Компанията заяви, че ще спре да отчита броя на абонатите в началото на 2025 г.