Starbucks пусна еспресо капсули
Капсулите са съвместими с няколко вида кафе машини
От началото на тази година Starbucks предлага вече и еспресо капсули за приготвяне на съвършената чаша кафе у дома. Те са направени от кафе 100% арабика и са със същото високо качество като кафето на зърна, с което се работи в заведенията на Starbucks.
Предлагат се четири вида еспресо капсули с различен произход – Латинска Америка, Африка и Азия, така че да могат да задоволят индивидуалните предпочитания на клиентите. Емблематичното за Starbucks кафе, което се превърна в символ на веригата, Espresso roast е с карамелени нотки и е приготвено по оригиналната рецепта от 1975 г. За любителите на средно изпечено кафе са капсулите Guatemala Antigua с фини вкусове на меки подправки и какаo, както и Kenya espresso с характерни нюанси на грейпфрут и касис, с което то е чудесен избор за студени напитки. Цялостна плътност, сочни вкусове и завършек на ядки предлагат капсулите Colombia espresso. Това кафе се отглежда в най-високо разположените плантации на най-дългата планинска верига в света Андите и е в портфолиото на Starbucks от 1990 г.
„В сегмента „кафе у дома“ капсулите са най-голямата и най-бързо растящата категория. В глобален план всеки втори клиент на Starbucks, който ни посещава на седмична база, вече притежава машина за капсули. Радваме се, че вече и ние можем да отговорим на това търсене и то със същото високо качество на кафето, което нашите гости са свикнали да получават в Starbucks“, каза Иван Георгиев, Регионален мениджър на Starbucks България.
Еспресо капсулите Starbucks са съвместими с машини Nespresso®*, DeLonghi* и Krups*. Произведени са от пластмаса и са покрити с алуминий от двете страни, което гарантира идеалния вкус на кафето.
Заедно с въвеждането на капсулите Starbucks стартира и програма за рециклиране. Всеки клиент може да върне опаковките от използваните еспресо капсули в заведенията на кафе веригата, където отпадъците се разделят и рециклират - като източник на енергия или се използват наново за производството на материали като пластмаса и алуминий. По този начин всеки потребител може лично да допринесе за състоянието на околната среда.
Американската
верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай
и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70
държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима
компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.
В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. „Гурко“ 62. Днес обектите вече са седем – шест в София и един в Бургас.