За първи път в историята си Coca-Cola пуска алкохолна напитка
Тя обаче ще се появи само на един пазар
За първи път в историята на компанията, Coca-Cola ще продава алкохолна напитка. Компанията официално ще лансира напитката Lemon-do в Япония през октомври, заяви говорителят на Coca-Cola Скот Лейт.
Питието с аромат на лимон дебютира през май 2018 г. в Кюшу, най-южния остров в Япония, в три разновидности, вариращи с от 3% до 7% алкохол.
Напитката е моделирана по японската "chu-hi", популярна консервирана напитка, приготвена с дестилиран алкохол, наречен шочу, газирана вода и ароматизатор, заяви президентът на Coca-Cola Japan Хорхе Гардуньо.
Lemon-do е първият опит на компанията в алкохолния и спектър и може да е единственият продукт от този вид за известно време. Гардуньо каза, че тъй като напитката е създадена за "специфичен дял" на пазара на Coca-Cola, вероятно ще остане ексклузивно в Япония, но не и на други пазари.
Компанията има по-големи надежди за масовата привлекателност на новия си продукт с кафе. Coca-Cola With Coffee, римейк на неуспешния Coca-Cola Blak от 2006 г., ще бъде пусната на 25 международни пазари до края на 2019 г., съобщи компанията за CNN през май.